Thursday, October 23, 2008

Majlis Daerah Kuala Selangor

Bismillahirahmannirohim..pertamanya minta maaf kepada Dr Hamzah kerana...kerana baru sekarang baru memperkemas kini tentang blog ini...

jadi dengan ketentuan allah swt kumpulan kami telah ditugaskan untuk menjalankan kerja lapangan di majlis daerah kuala selangor. maksud kerja ini adalah untuk mendapat perspektif awam terhadap tahap keefisienan bandar dikawasan pihak berkuasa tempatan.

kumpulan kami terdiri daripada tiga orang penting iaitu saya sendiri mohamad syahir bin mohamad zikeri (A1115149), nazrul hafiz bin ghazali (A119523), dan mohd fikri bin mohd shariff (A119366). kami telah ditugaskan untuk menyebarkan 45 teks soal selidik tentang tajuk diatas.

dengan maksud itu, beberapa langkah awal yang diambil untuk menjayakan kerja lapangan ini. antaranya adalah dengan mengumpul seberapa banyak maklumat tentang pihak berkuasa tempatan, mengumpul statistik penduduk disana dan sebagainya. untuk itu saya akan sertakan beberapa maklumat yang kami perolehi dari kajian kepustakaan kami di posting yang mendatang.

insyallah...

No comments: