Pengalaman Berdepan Dengan Ketidak Efisienan Bandar Sepanjang 5 Tahun Lepas
Kebanyakan responden tidak memberikan jawapan tentang pengalaman mereka dalam berdepan dengan ketidak-efisenan bandar, responden hanya memberikan satu atau dua sahaja pengalaman mereka, secara ringkas antara masalah yang selalu dihadapi oleh rakyat adalah masalah kerosakan kemudahan yang disediakan pihak berkuasa tempatan contohnya adalah seperti kerosakan kemudahan awam seperti telefon awam, kerosakan tempat permainan awam dan sebagainya. ini turut disertakan dengan bukti yang kami berjaya ambil semasa menjalankan kerja lapangan.
Kebanyakan responden tidak memberikan jawapan tentang pengalaman mereka dalam berdepan dengan ketidak-efisenan bandar, responden hanya memberikan satu atau dua sahaja pengalaman mereka, secara ringkas antara masalah yang selalu dihadapi oleh rakyat adalah masalah kerosakan kemudahan yang disediakan pihak berkuasa tempatan contohnya adalah seperti kerosakan kemudahan awam seperti telefon awam, kerosakan tempat permainan awam dan sebagainya. ini turut disertakan dengan bukti yang kami berjaya ambil semasa menjalankan kerja lapangan.
Selain daripada itu, antara pengalam lain yang turut tercatan adalah masalah kerosakan jalan raya, masalah kesesakan lalulintas,banjir kilat, masalah tempat letak kereta, masalah sampah sarap, pengurusan tempat letak kereta,dan pelbagai lagi.
No comments:
Post a Comment