Saturday, October 30, 2010

kawan!

dalam banyak2 kawan aku paling benci kawan yang tak boleh pakai!
mereka hanya memakai kamu bila kamu ada kepentingan! kamu ada duit, kamu ada harta kamu ada wang kamu ada kebaikan dan ada untuk apa2 yang menyebabkan kebaikan padanya.

namanya mansor, kalau tidak salah aku! soalnya disini kamu jangan pandai dari mereka, sesekali jangan tunjuk kamu pandai, kamu fikir kamu pandai babi bangsat dan babi, itu sahaja jawapan mereka

mereka bercakap macm merekea kenal kamu 10 tahun 20 tahun hey2 bangsat hey2 bangsat apa kamu ini babi! bila tiada agama dalam diri merkea tiada kekangan untuk berfikir dan merasakan sumanya baik bila ianya keluar dari mulut mereka, macm bangsat. ok saya perlu berhenti menulis kerana saya hendak mencarut! kalau tidak kerana takutkan allah maka pasti aku bunuh kamu dengan besi yang ada pada tangan aku.
ho allah pilihlah aku. ho allah!!

No comments: